معرفی ۱۰ ساعت لوکس برای هدیه دادن به بانوان


ساعتهای نفیس و فراتر از زمان از نگاه هر کسی گرانقدر و قابل تحسین اند. طراحان این نوع ساعتها نمونه های چشم نواز و مدلهای بی نظیری را روانه ی بازار کرده اند. بسیاری از محصولات نهایی این شرکتها همچون جواهرات واقعی می درخشند. در حقیقت، برخی از آن ها در نوع خود بی نظیرند. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که برای خانم تان در اولین جشن تولدی که پیش رو دارید یا سالگرد ازدواجتان یا برای ابراز عشق و علاقه تان به او چه هدیه ای تهیه کنید، هر یک از این ساعتها می تواند او را شگفت زده کند.

برای آن میلیونرها و میلیاردرهایی که در جامعه ی ما وجود دارند می گوییم، شما خجالت نکشید. شما می توانید از این محصولات دو تا بخرید. ساعتهای مچی مجللی که برای به دست کردن در مناسبتها و مراسمهای ویژه همچون شرکت در یک اپرا، یک میهمانی شام، یا جشن ها ومراسم دولتی بسیار مناسب اند و همچنین این که هر خانمی نیاز دارد که ساعت شیک و مناسبی را در طول روز بر دست داشته باشد تا بتواند به امور روزانه ی خود به موقع و سر وقت رسیدگی کند.

ده ها سال ساعتهای مجلل و گرانقیمت برای مردان تولید می شدند. شاید این به دلیل آن بود که زنان انتخاب های بسیار دیگری از میان جواهرات و لوازم تزئینی داشتند که می توانستند خود را با آن ها بیارایند و بر دست خود کنند. امروزه مهمترین شرکت های تولید ساعت در دنیا، ویژه این محصولات خود را برای زنان تولید و عرضه می کنند. برخی از آن ها نمونه های زنانه ای از محصولات چشمگیری هستند که این شرکت ها پیشتر برای مردان تولید کرده بودند. با اینحال در میان این ساعتها مدلهای مجلل و چشم نوازی را می بینیم که به طور ویژه برای زنان ساخته شده اند. به نظر می رسد که طراحان و صنعتگران این حوزه دریافته اند که تا چه حد با به کار بردن الماس و سایر سنگهای گرانبها می توانند در میان مشتریان خاص خود نفوذ کنند. زنان نیز از این که صنعتگران تولید ساعت به علاقه و ظرفیت آن ها پی برده اند راضی و خشنودند.

برخی از این ساعتها همچون دستبندند. این ساعتها در یک مراسم میهمانی شبانه برخی از آرایش و تزئین خانمها را برای شرکت در مراسم بر عهده دارند. کسی نمی داند که آیا خانمی که این ساعت زیبا را بر دست کرده اصلا از آن برای تعیین وقت و چک کردن زمان استفاده می کند یا نه. (البته این چیزی از جذابیت ساعتی که او بر دست کرده نمی کاهد.) ساعتهای دیگری نیز هستند که بسیار دیدنی و فوق العاده اند و دارای کیفیت و پیچیدگی بسیار بالایی هستند و بیننده را به یاد زمان سنج ها و ابزاهای پیچیده ی دیگر شبیه به آن می اندازند. جالب است به این نکته نیز توجه کنیم که همه ی این ساعتهای باشکوه، آنالوگ بوده و بسیاری از آن ها هنوز از اعداد رومی بر صفحه ی خود بهره می برند. (البته ساعتهای دیجیتال هنوز هم برای استفاده در رویدادهای ورزشی همچون دو، دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا بهترین انتخاب هستند.)

حقیقت این است که این انتخاب ها بی نهایت اند و یک نگاه به ویترین فروشگاه هایی که این ساعتها را عرضه می کنند کافی است تا از میان صدها نمونه بتوانیم مدل خاصی را که احساس می کنید بیشتر مناسب سلیقه ی همسرتان که عاشقانه او را دوست می دارید، بیابید. مطمئنا می بایست برای خرید چنین ساعتی کارت بانکی خود را که سرشار از پول است آماده و دم دست نگهدارید چرا که بسیاری از این ساعتهای گرانبها به اندازه ی ارزش خانه یا اتومبیل بیشتر مردم قیمت دارند.

هر یک از شرکت های تولید کننده ی این ساعتها طیف متنوعی از ساعتهای مجلل زنانه را تولید و به بازار عرضه کرده اند. همه ی مدلهایی که در این مقاله بررسی شده اند بدنه ای از جنس طلای حداقل 18 عیار داشته و همه زمان را نشان می دهند. به غیر از این دو ویژگی مشابهت دیگری بین آنها نمی بینید. اجازه بدهید زیر چشمی نگاهی به برخی از برترین نمونه ها بیاندازیم. تصور کنید که یک مورد مناسب را انتخاب کنید، آن را برای همسرتان بخرید و یک شب زیر بالشش بگذارید. از فردای آن روز این ساعت تنها چیزی است که او هر روز به دست خواهد داشت.

10. هوبلو بیگ بنگ بلک فلو: 20400 دلار
این ساعت (Hublot Big Bang Black Fluo) بسیار درخشنده و چشم نواز واقعا چیز متفاوتی است. این ساعت کاملا چشم ها را به خود خیره کرده و مناسب به دست کردن در یک میهمانی مجلل شبانه است. هوبلو (هابلوت) کاملا آنچه باعث تحسین زنان می شود را شناخته است و ویژگی این محصول آن این است که افراد بیشتری قدرت خرید آن را دارند. نمایشگر زمان این ساعت دارای سه عقربه ی فرعی زیرین و یک عقربه ی بزرگ اصلی از الماس سیاه است.این عقربه از 232 الماس سیاه که در کنار هم قرار گرفته اند ساخته شده (با مجموع وزن 1.24 قیراط) که با زمینه ی مشکی ساعت بسیار تناسب دارد. لبه ی دورتادور بسیار زیبای صورتی رنگ ساعت (یا در رنگهای مختلف دیگری که عرضه شده اند همچون آبی، سبز و غیره ..) در بر گیرنده ی 36 یاقوت صورتی چشم نواز است. بدنه ی آن از جنس فولاد زنگ نزن با روکش طلا ولی با واکس مشکی است و 198 الماس سیاه با وزن 1.12 قیراط بر روی آن به کار رفته است. این مدل از نمونه هایی است که تولید آن محدود بوده و تنها 250 نسخه از آن ساخته و عرضه شده است.



9. اومگا لیدی ماتیک: 34200 دلار
ساعت لیدی ماتیک شرکت امگا (Omega Ladymatic) در دو مدل عرضه شده که در یکی الماس های به کار رفته در لبه ی دورتادور ساعت براق و در دیگری کدر است. بدنه ی این مدل بخصوص از طلای زرد 18 عیار ساخته شده و لبه ی آن براق است. عقربه های زیبا و به روز قهوه ای رنگ بسیار کم موج و دارای سبک روزآمدی هستند. این ساعت با الماس هایی که در محل هر یک از ارقام ساعت قرار گرفته تکمیل شده به جز سه رقم که نشانگرهای خودکار تعیین روز و تاریخ در محل آن ها قرار گرفته است.



8. واچرون کنستانتین 1972 کمبری: 31400 دلار
 این ساعت (Vacheron Constantin) بسیار با سلیقه و در عین حال با سبکی به روز برای یک میهمانی و شرکت در مراسم بعد از ظهر یک باشگاه یا به دست کردن و سوار شدن بر یک قایق تفریحی بسیار مناسب است. جلوه ی اسپرت و زیبای آن از بدنه ای آن که از طلای سفید ساخته شده و لبه ی ساعت که پر از الماس های ریز است جلوه نمایی می کند. 4 ردیف الماس در لبه ی بالای و پایینی ساعت به کار رفته و 3 ردیف هم در لبه های کناری تعبیه شده است. مجموع این الماس ها 232 قطعه و وزن آن ها 1.37 قیراط می شود. عقربه ی نقره ای بر روی صفحه ی چشم نوازی که ارقام رومی به عنوان اعداد نمایشگر ساعت بر روی آن نقش بسته اند در حال حرکت است. بند آبی رنگ کودکانه ی آن که از جنس پوست تمساح ساخته شده نیز تکمیل کننده ی زیبایی آن است. چشم انداز کلی آن آنقدر زیبا هست که در انتخاب آن به عنوان هدیه ای ماندگار برای همسرتان که به او عشق می ورزید تردید نکنید.



7. هری وینستون اونیو سی آورورا
شرکت هری وینستون (Harry Winston) بابت برعهده داشتن تامین لوازم تزئین و آرایش هنرمندان سرشناسی که بر روی فرش قرمز اسکار پا می گذارند برای همگان شناخته شده است. همچنین مارک این شرکت بر روی هر محصولی که قرار داشته باشد بی شک آن محصول دارای دو ویژگی است: مجلل و گران. این ساعت منحصر به فرد بندی از جنس پوست سفید تمساح دارد که به زیبایی با لبه ی ساعت که با الماس های چشم نواز تزئین یافته اند هماهنگ است. عقربه ی کوچک ساعت شمار که در زیر قرار گرفته نیز با الماس تزئین یافته و در مقابل عقربه ی بزرگتر با مروارید مزین شده است هر دوی آن ها باضافه ی عقربه های فرعی دارای رنگ نقره ای هستند. مجموع الماس هایی که به کار رفته اند 3.94 قیراط است و قوه ی محرکه ی این ساعت را باطری مخصوصی تامین می کند.



6. پیاژه آلتیپلانو دابل ژئو: 33.268 دلار
بدنه ی رو و زیرین آلتیپلانوی دابل ژئوی پیاژه (Piaget Altiplano Double Jeu) از طلای گل رز 18 عیار ساخته شده و دارای دو رو است که دارنده ی آن می تواند ساعت دو منطقه ی زمانی را محاسبه و نگهداری کند. شرکت پیاژه را به طور خاص بابت طراحی های بسیار نازکش می شناسند. حالا این مدل جدید ژئو آنقدر نازک است که باد می تواند آن را برای ما به ارمغان بیاورد. پیچیدگی و زیبایی خیره کننده ی این ساعت به طور مسحور کننده ای با ظاهری ساده و کاملا غیر پیچیده آمیخته شده است.



5. رولکس لیدی دیت جاست پرل مستر
اورستل پرپتوال لیدی دیت جاست پرل مستر (The Oyster Perpetual Lady-Datejust Pearlmaster) شرکت رولکس یک تکه جواهر چشم نواز و مسحور کننده است. این ساعت که در سال 1992 از آن رو نمایی شد، از عقربه ی اصلی از جنس مروارید بهره برده که گلهای صورتی رنگ لوتوس بر روی آن نقش بسته اند و ارقام رومی نمایشگر ساعت که به رنگ طلایی و صورتی هستند صفحه ی آن را تزئین داده اند. بدنه ی این ساعت از طلای 18 عیار گل رز ساخته شده و بر لبه ی آن ردیفی از الماس تعبیه شده است. و همچنین در وسط آن یک تاج مارپیچ از طلا نقش بسته است. این دستبند چشم نواز از طلای گل رز 18 عیار و پنج ردیف الماس نشسته بر حاشیه ی آن ساخته شده است.



4. پاتک فیلیپ گوندولو برای خانمها: 85301 دلار
چه چیزی ممکن است باعث شود که یک خانم از این ساعت پر زرق و برق ولی بسیار با سلیقه یک لحظه چشم بردارد؟ ساعتهایی که به اندازه ی گوندولو (Gondolo) شیک باشند در جهان بسیار بسیار کم اند. بند این ساعت به خودی خود یک اثر هنری است. منحنی های آن مملو از الماس که تا حدودی احساس دکوراتیو بودن را به انسان منتقل می کند. الماس های مکعب مستطیل دورتادور عقربه ی اصلی تزئین شده با الماس را فراگرفته اند و باعث شده اند که این ساعت کاملا متفاوت به نظر برسد. کل این محصول چنان دارای زرق و برق است که می توان آن را شب و روز به دست کرد. پاتک فیلیپ به دلیل کیفیت بالای محصولات و طراحی های صنعتی بسیار چشم نوازش شهره ی آفاق است.



3. بلنک پین کرونوگراف گرند دیت
عقربه ی اصلی ظریف این ساعت (Blancpain Chronograph Grande Date) از جنس مروارید ساخته شده و از سیستم زمان نمای منحصر به فردی بهره می برد. عقربه ی کوچکتر هم ساعت را نشان می دهد و هم دقیقه را و عقربه ی بزرگ مروارید نشان در حالی که ثانیه ها را می شمارد از میان الماس های دورتا دور صفحه دائما در حال گذر است. از طراحی هنرمندانه ی این ساعت که با دو ردیف کمانی شکل از 17 الماس که به سوی یکدیگر خم شده اند لذت ببرید.



2. مجموعه ی برگوئت راین دی ناپل: 268263 دلار
این محصول پیچیده از ظاهر ساعتهای دستبندی قدیمی الگو برداری شده است. بدنه ی این ساعت دستبندی کاملا زنانه از جنس طلای سفید مروارید نشان ساخته شده و دورتادور لبه و عقربه های آن را الماس های مکعب مستطیلی در بر گرفته اند. بارگوئت راین دی ناپل (Breguet’s Reine De Naples) یک نشان ایتالیایی است که برای ساختن نخستین ساعت برای یک ملکه شناخته شده و از آن چس نیز محصولاتی را برای خاندان های سلطنتی تولید و عرضه کرده است.



1. شنل پریمیر فلایینگ توربیلیون: 276 هزار دلار
این ساعت (Chanel Premiere Flying Tourbillon) باورنکردنی در بیست و پنجمین سالگرد تولید ساعتهای مدل پریمیر شنل طراحی و عرضه شد تا نفیس ترین ساعت زنانه ای باشد که در عین حال دارای پیچیدگی بسیار بالای فنی است. این پیچیدگی شامل ارائه ی کارکردهای متنوع دیگر در کنار تعیین زمان در آن است. به همین دلیل هر چقدر این امکانات آن بیشتر می شود پیچیدگی آن نیز بیشتر خواهد شد. این محصول شنل با نام فلایینگ توربیلیون با آن شکل و طراحی منحصر به فرد خود، از بدنه ای از جنس طلای سفید 18 عیار ساخته شده که دارای یک شیب و یک تاج است که بر روی آن مملو از قطعات الماس مکعب مستطیلی بوده و مجموعا 5.7 قیراط الماس مستطیلی و 2 قیراط الماس گرد در آن به کار رفته است. این محصول به تعداد بسیار معدود تولید شده و تنها 20 نسخه از آن عرضه شده است.

 

دسته‌بندی راهنمای خرید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی تلگرام
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت